TV ONLINE

Wednesday, April 25, 2012

Mourinho Rancang Mahu Kekal Di Real Madrid Empat Atau Lima Tahun Lagi



Jurulatih Real Madrid Jose Mourinho telah menepis segala cakap-cakap yang mengatakan bahawa dia akan kembali ke Liga Perdana Inggeris dengan menegaskan bahawa dia merancang untuk tetap di kelab ini pada musim depan.

Chelsea dan Manchester City kedua-duanya dilaporkan berminat untuk membawanya kembali ke Inggeris, namun untuk waktu ini Mourinho hanya ingin memikirkan kejayaan jangka panjangnya di Bernabeu.



“Masa depan saya tidaklah penting, namun saya fikir saya akan ada di sini pada musim depan,” ujarnya.

“Saya mendapatkan kontrak dan waktu kami di akhir musim, saya akan ada masa untuk berbincang dengan para pemain dan pengerusi dan kami akan menentukan apa yang terbaik untuk saya, kelab dan pasukan.”

“Akan lebih baik jika saya terus kekal di sini dalam empat atau lima tahun lagi.”


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...