TV ONLINE

Wednesday, February 15, 2012

Vermaelen - Saya Tahu Semuanya Mengenai Ibrahimovic





Pemain Belgium ini membuat debutnya untuk kelab gergasi Belanda pada awal tahun 2004 dan pada masa yang sama, penyerang Sweden, Ibrahimovic meninggalkan Juventus pada akhir tahun itu.Vermaelen dan Ibrahimovic akan berkongsi padang sekali lagi apabila AC Milan menjadi tuan rumah kepada Arsenal dalam Liga Juara-Juara pada hari Rabu dan pemain pertahanan ini tahu apa yang boleh dijangkakan.



"Saya bermain dengan dia banyak kali apabila saya berada di Ajax," kata Vermaelen. 

"Saya tahu sifat-sifat beliau, yang mana semua orang tidak tahu. Saya bermain terhadapnya beberapa kali, seperti ketika beliau berada di Barcelona, jadi saya tahu dia adalah seorang pemain yang kuat dan teknikal, salah satu pemain utama mereka."



"Beliau adalah seorang pemain yang hebat kerana dua sebab -dia boleh menjaringkan gol dan memberi bantuan," kata Wenger. 

"Beliau adalah seorang lelaki yang mempunyai kekuatan badan yang hebat yang dia menggunakan dengan baik dan boleh menggunakan pemain di sekeliling beliau untuk menyokong beliau.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...