TV ONLINE

Wednesday, February 15, 2012

Eden Hazard Mungkin Ke Tottenham




Spurs kini satu langkah lebih hampir dalam menandatangani sensasi Lille, Eden Hazard.Midfielder serangan itu mendedahkan dia mungkin sertai Tottenham.
 
Arsenal merupakan sisi kegemaran untuk mendaratkan Hazard, 21, yang mempunyai klausa pelepasan £33 juta.Chelsea, Manchester United dan Manchester City juga telah mengekori bakat hebat Belgium itu.
 
Namun Hazard mengakui, "Mungkin Tottenham, mereka kelab Inggeris yang besar, saya kata saya akan ke England dan mereka ada beberapa pemain yang sangat baik di sana."


“Mengenai berita tentang Tottenham, saya rasa itu masih sebuah rumour. Spurs memang tertarik kepada saya, saya pun tidak keberatan bermain disana suatu hari nanti, mereka memiliki pemain dan pelatih yang hebat.”
“Sejauh ini belum ada kesepakatan apapun dengan pihak Spurs, masih terlalu cepat untuk memutuskan kelab mana yang akan menjadi destinasi saya berikutnya. Saat ini fokus utama saya hanyalah untuk Lille,” kata pemain berusia 21 tahun tersebut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...