TV ONLINE

Saturday, March 24, 2012

Samir Nasri Mahu United Menang Enam Baki Perlawanan


Samir Nasri sedia menerima Manchester United menang enam perlawanan mereka yang seterusnya – bagi menampilankan aksi 'final' Liga Perdana pada 30 April.

Manchester City berada satu mata di belakang juara bertahan itu dengan hanya baki sembilan perlawanan untuk dimainkan dan membentuk apa yang dijanjikan satu persaingan epik merebut gelaran.

Midfielder Sky Blues, Nasri membantu pasukannya mengekalkan tekanan terhadap pasukan jiran, United hasil gol kemenangan lewat menentang Chelsea di Etihad pada malam Rabu lalu.

Namun dua kelab besar bola sepak itu dijadualkan bertemu sesama sendiri di Etihad tiga perlawanan sebelum musim tamat dalam kemungkinan pertembungan penentuan kejuaraan pada Isnin, 30 April.




Bekas bintang Arsenal, Nasri berkata: "Bangkit daripada ketinggalan untuk tewaskan Chelsea merupakan petanda kepada United yang kami ada di sini dan akan di sini sehingga penamat.

"Anda tahu tak, saya harap mereka menang semua perlawanan mereka dan kami menang semua perlawanan kami, supaya kami boleh bertemu dalam aksi 'final' di sini.

"Ia akan jadi sesuatu yang bagus buat peminat – buat kami juga. Ia akan jadi lebih menarik buat semua orang jika mereka menang semua perlawanan mereka. Saya tahu Manchester United akan berada di kelompok teratas sehingga penamatnya." 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...