TV ONLINE

Thursday, March 29, 2012

Owen Tak Akan Ke Mana-mana



Michael Owen menegaskan dia mempunyai sekurang-kurangnya dua tahun lagi, walaupun bermain hanya EMPAT perlawanan untuk Manchester United musim ini.
 
Owen, 32, yang diketepikan sejak November akibat ketegangan paha, berkata, "badan saya terasa seolah-olah ia boleh bermain dan fikiran saya juga mahu. Saya rasa saya masih ada baki dua atau tiga tahun lagi."
 
"Sesetengah pemain berjuang untuk bangun dari katil dan mengeluh tentang lutut atau Achilles mereka. Saya tak pernah sakit seperti itu."
 
"Mungkin pelik apabila mendengarnya kerana orang tahu saya cedera. Tapi, saya berasa hebat."
 
"Walaupun saya tak fikir saya akan menjadi antara pemain yang masih beraksi pada usia 37 atau 38."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...