TV ONLINE

Saturday, December 17, 2011

Arsenal Dapat Bayangan Dari Podolski

Lukas Podolski

Penyerang Jerman Lukas Podolski telah memberikan petunjuk besar bahawa beliau telah bersedia untuk menyertai Arsenal selepas mengakui  perpindahan ke luar negara satu kemungkinan apabila meninggalkan Cologne kelak.

Bos Gunners Arsene Wenger telah pun mendedahkan beliau mencari penyerang baru dan Podolski semakin memarakkan spekulasi denagn mengatakan kesediaannya menyertai kelab utara London tersebut seperti komen terbarunya.

‘Kalau saya tinggalkan Cologne, menyertai kelab luar menarik perhatian saya. Apabila saya melihat pertanyaan yang ada mengenai saya, saya mencari jika ada kelab yang bermain di tahap antarabangsa atau di Liga Juara-juara.’

Schalke 04 baru-baru ini memberitahu cukup berminat dengan Podolski, tapi Arsenal kini di kedudukan selesa untuk memiliki pemain berusia 26 tahun itu yang telah pun menjaringkan 14 gol musim ini.

Sumber : Wisel

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...